A compilation of excerpts taken from the BBC One show ‚Funny Talking Animals – Walk On The Wild Side‘ and pieced together by DJ Shamrock for comedic effect. Images and voices-overs are property of the BBC. Michael Jackson’s ‚Billie Jean‘ is property of Sony. ————————————————————————————————– Some video & voice-overs edited but not performed by DJ Shamrock. ————————————————————————————————–

Andere Anleitung finden?
  • Rating:
  • Views:7.331.852 views

Comments

MrArchDelux says:

alan, not allen :/

sarahvoctor89 says:

Stupid funny

Jennifer Wingard says:

Hilarious!

cdominguez117 says:

my instructor in corpsman fundamentals showed us this, why I have no idea.

LaLa S says:

I showed this to my mom and she laughed like crazy at the stupid acts

Kelli Blackmon says:

I am! XD

Kelli Blackmon says:

(black bird) Night time… Day time! Night time… Day time! Night time… Day time! (pelican) What are you doing…? (black bird) Well im playing night time day time! Wanna play? (pelican) No im playing a x-box.

TastyThailand says:

OMG, I laughed so hard I have tears streaming down my face. Absolutely hilarious. Thanks for this, you made my night 🙂

Haley Streetman says:

my math teacher showed us this hahah xD

Girlwholovesherelves says:

I’m Sabertooth!

thekirkman8 says:

Why don’t I have much luck with women? (Farts loudly) still a mystery

crisstyl3z says:

Lmfaooo

djshamrock729 says:

AVS Video Editor.

Sarah Herring says:

Dear Jesus this always makes me smile:)

Brian Solis says:

my spanish Teacher showed us hahaha

Idhron117 says:

3:01 is my favorite

DreameroftheDark says:

ALAN ALAN ALAN ALAN ALAN ALAN ALAN AL AL ALAN ALAN AL ALAN ALAN AL ALAN

Miniro27 says:

Night time…Day time! 😀

Erin Murphy says:

IM WOLVERENE!

LacielD says:

Why’s it called “Animal crackers“?

Mera Kristina says:

Same here!!

tylerr380 says:

Yeah beatboxing chipmunck

sideswipe57 says:

Plz tell me what editor u used… PLZZZ!!!!

Eileen Rhatigan says:

OMG ours too. We were like, Mr. Frank, where the hell did u get this video???

Cassidy Noeldner says:

I love the wolverine-sabertooth part! LOL

JohnnyPenyk12321 says:

lol same

xelirot says:

„ Is it mainly bananas you eat“ Uhuhuhuhu. I won’t tell you again sir please do not speak while my hands r in ur mouth.“ HAHAHAHAHA! This is so FUNNY.

ryanvanwag21 says:

Cut it out you know I’m working nights! LOL

krugeri100 says:

4:04 :DDDDDD


Donovan Zong says:

Amazingly funny


solila25ify says:

What do you think of this vid

Blade55ish says:

oww 4:09

Blade55ish says:

Same here go NMS

dante andrew says:

lol this is a funny video featuring talking animals.halarious!

raas96 says:

YA KNOW IM WORKIN‘ NIGHTS!

John Harms says:

Its the bomb:):):)

HatsuneMikuPanda8 says:

I’m wolverine!Arrrrrrhh!im Sabertooth arh!Wolverine arrrrh!Sabertooth!Wolverinnnne!Sabertooth!!ARRRH!!!YOU CAN’T GET ME IM WOLVERINNE!!IM SABERTOOTH!!OK!you know I’m working nights!

Write a comment

*